سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فارکس یک بازار مالی بین المللی برای مبادله ارز است

فارکس یک بازار مالی بین المللی برای مبادله ارز است

فارکس (از انگلیسی. ارز خارجی - "ارز خارجی") یک بازار مالی بین المللی است که در آن ارزها مبادله می شود. این در سال 1976 تاسیس شد ، زمانی که همه کشورهای جهان استاندارد طلا را کنار گذاشتند و به سیستم جامائیکا رفتند ، که در آن نرخ ارز نه توسط دولت بلکه توسط بازار تعیین می شود.

فارکس به سادگی برای عملکرد عادی اقتصاد جهانی و اطمینان از مبادله سرمایه بین کشورهای مختلف ضروری شده است. 

گاهی اوقات معامله گران از ارز به عنوان مبادله ارز یاد می کنند. اما فارکس اینطور نیست. این یک بازار بین المللی بدون نسخه است. این مکان به مکان معاملاتی خاصی وابسته نیست ، زیرا یک بازار مجازی است که شرکت کنندگان می توانند از هرجای دنیا با ارز معاملات انجام دهند. تفاوت دیگر با مبادله بازار فارکس مقدار نسبتاً کمی از وجوه مورد نیاز برای معامله است.

 

فارکس یک فرصت معاملاتی 24/7 است.

فارکس به دلیل موقعیت بازارهای اصلی ارز خارجی در تمام مناطق زمانی به صورت شبانه روزی فعالیت می کند. بنابراین ، می توانید در هر زمان مناسب برای خود تفاوت نرخ ارز را معامله کنید (به جز در تعطیلات آخر هفته که معامله در حال انجام نیست).


بازار فارکس به مکان خاصی وابسته نیست

معاملات فارکس از طریق اینترنت با استفاده از یک برنامه ویژه نصب شده بر روی رایانه شما یا سایر دستگاه های شخصی انجام می شود. این امر امکان تجارت از هر نقطه ای را با دسترسی به اینترنت ممکن می سازد.

فارکس یک فرایند معاملاتی جالب است

معاملات فارکس در بازار فارکس یک فعالیت جالب است که باعث می شود دائماً در جریان همه اخبار بین المللی قرار بگیرید و دانش خود را در مورد بازار عمیق کنید.